Liiite tidigt!

Vaknade redan vid 14:30 idag och det var endast pga Simon the Facelicker. Han ska dö. Då undrar ni säkert varför jag inte bara stänger dörren till sovrummet så han inte stör mig? Jo, för han är en av få katter som hoppar på handtaget så att dörren öppnas. Dessutom vill han ligga helst på ansiktet och så slickar han på lämplig kroppsdel som sticker fram under täcket. Oftast huvudet... Jag försökte verkligen somna om men gav upp försöket efter en timme. Drack lite kaffe och slängde på mg träningskläderna istället. Har inte sprungit så mycket den sista tiden och det känns. Gick tungt men höll ändå ett hyfsat tempo så jag avklarade 5 km på 30 minuter. Måste bara än en gång visa mitt nya träningslinne från Craft, känns inte att du har på dig det och det andas väldigt bra. Snyggt är det dessutom!
Hittade det på rean så det är ett kap flera gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0