Hepp hepp!

Då återstår det strax bara en natt till. Skönt när veckorna går så fort att man knappt hinner tänka på hur jobbigt det är att jobba. På måndag när jag stämplar ut tar jag hem till Fia, Claes och Lukas. har inte träffat min gudson på typ tre veckor igen och det händer så mycket när de är så små. Jag har dessutom lovat underbara lilla Theo att jag skulle hälsa på honom så vi kunde bada tillsammans. Dessutom måste jag väl övningsköra lite, uppkörning nr2 närmare sig och jag vill verkligen inte kugga igen. Risken är ganska så överhängade att jag bara skiter totalt i att ta körkortet då. Snacka om att kasta pengarna i sjön... Nu har jag inte kuggat ännu men vi får väl se hur det går.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0