Funderingarna.

När ska man börja känna sig stressad över vad man ska bli när man blir stor (större). För jag har inte en susning om vad jag vill syssla med resten av mitt liv. Kan ju sällan vara kvar i hotellbranschen för evigt. Ska jag söka till Polishögskolan så börjar det bli brådis, men vill jag bli polis då? Jag tror ju inte det...? Helst av allt skulle jag vilja vara en hemmafru som mest bara målar naglarna hela dagarna. Men inser ju själv att det kommer jag nog tröttna på rätt så snabbt. Visserligen så är jag relativt nöjd med mitt liv som det är, jag jobbar, reser, äter god mat och har mycket tid över till att vara med mina nära och kära. Det finns nog många som har det värre... Många säger att man får lite av en kris runt 25 om vad man ska göra och det är väl där även jag hamnat?
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0