Frösis.

har gjort mig hemmastadd i Frösunda nu. Försöte sova idag men det är svårt när det är 27gradet varmt inne. Ska nog försöka hämta upp fläkten imorgon. Har snittat på max fem timmars sömn under dessa tre första dagar. Alldeles för lite! Började dagen med att prata med Carlsson i typ en timme. Hon hade börjat smutta på ett glas vin och vi hade ett av de där bra samtalen som vi ofta har. Pratar i munnen på varandra och skrattar högt. Hon är fin den där Carlsson!
Lyxade till det med sushi idag med. Perfect mat för dessa varmar dagar. Salt och kallt.
Dessutom bestämde jag mig för att ta cykeln till jobbet idag. Tänkte att det går nog fortare än att åka kommunalt. Helt korrekt uppfattat. Tog mig inte ens 20 minuter från dörr till dörr. Vilket är strålande för inte bara får jag röra på mig jag tjänar dessutom tid på det. Extra skönt är det såklart på helgerna när kollektivtrafiken är så gles.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0