En dag med sorg och glädje.

Har varit en känslosam dag. En av mina bästa vänners vänner gick bort under natten. Det värsta är att man vill hjälpa till och trösta med man kan fan inte göra ett skit. :'(
Finns här iaf om du behöver mig, bara att ringa eller skicka ett sms närsomhelst!
I övrigt har Carlsson bestämt sig för at skiljas från Scandic och det är jätteroligt och spännande för henne! Håller tummarna för att att hon kommer trivas med sitt nya jobb och jag vet att hon kommer göra underverk för det här företaget!
Nu är det sista natten för den här vecka och på torsdag har jag bjudit in några av mina tjejkompisar för lite vin och sen blir det utgång för de som vill. Kommer blir en härlig kväll tror jag! Imorgon ska jag ta mig till systembolaget för att handla lite vin. Jag räknar med en all-in kväll och är sjukt taggad!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0