Effektivt.

Dagen började med att jag och Carlsson käkade middag tillsammans i Frösunda. Vi pratade om hur mycket vi längtar till Grekland och om att vi behöver få komma bort från allt som sker runt om oss. Svårt med sånt som man inte kan styra över. Kaffe på maten och sen var det dags att röra sig mot jobbet. Jag är så glad för mina vänner och även om det finns toppar och dalar i alla relationer vet jag att Carlsson och Lina är vänner jag kommer ha för resten av mitt liv.
På jobbet väntade en ny nattvecka. Ska ha upplärning tre av sju nätter och först ut var Didar. Och som vi har jobbat! Vi har rensat och plockat, lagt in massor med bokningar och natten har gått riktigt fort. Skönt är väl det! Är dock ganska så trött nu och längtar hem till sängen. Sov bara till 15 idag så det är inte så konstigt att man är lite seg.
Vad som händer imorgon innan jobbet är fortfarande oklart. Jag har inga planer så är det någon som vill hitta på nåt, skicka mig ett sms så ringer jag när jag vaknat!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0