Dublin!

Jag och Emma har under natten planerat in en resa till Dublin i höst. Vi blir borta i fyra dagar och ska bara dricka, sova och äta. Kommer bli asgrymt! Förhoppningsvis så kan vi boka till personalpris och då kostar hotellet bara 1000:-/person. Flyg går att hitta från 1100:- med RyanAir men efter min senaste flygresa från Alicante med just RyanAir så undviker jag helst att flyga med dom igen. AirBaltic flyger för 2500:-
Det roliga är att man kan boka en paketresa via Expedia för totalt 2500:-, visserligen bara ett 3* hotell. Men vi är ju inte de mest kräsna resenärerna så det ska nog gå an ändå!
Åh, vad jag längat efter att få lämna Sverige! Bara 4 veckor kvar till Grekland iaf!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0