De senaste dagarna.

Har haft några riktigt bra dagar. Roliga framförallt. I torsdags så dracks det lite vin hemma i frösunda och tanken var att jag och Carlsson skulle ta en repris på förra årets all-inkväll på Soap. Det behövdes inte. Vi hade det alldeles förträffligt trevligt hemma och skippade utgången. Fredagen städade jag hela förmiddagen och sedan mötte jag upp min pappa och hans nya flamma för middag ute i Sollentuna hos hennes dotter. Mycket trevlig kväll som jag avslutade med lite vin och film hemma hos Albin. Igår så fick jag och Albin förstärkning av hans vän Jocke. Störtskön kille med rapp och härlig humor. Vi tog oss iaf ner till Årstaviken för att bada och dricka lite öl. Senare under dagen så fixade Albin grillmiddag och det trillade in ännu fler människor. Vid 23-tiden var det dags att börja röra sig utåt i Söders nattliv och jag ska motvilligt erkänna att jag var ganska så onykter. Mötte upp Sandman och vi som var nyktrast, dvs jag och Albin och Sandman gick till Patten. Har nästan aldrig roligt där utan Lina och hon saknas även igår. Dessutom så gjorde jag som vanligt och pratade för mycket. Kände mig allmänt bara elak och i vägen på Patten. Jag vill inte hindra någon från att ha roligt och det var så det kändes. Förmodligen så gjorde alkoholen sitt till och jag droppade en tår eller två. Jag vill bara att alla ska ha roligt och känna att man gör det man vill och vågar. Det kändes skönt att få det sagt iaf och jag hoppas att mitt budskap gick fram igenom spritångorna. Sov inte mer än 6 timmar i natt och gav mig istället iväg in till stan för att köka lunch med far min. Efter det så blev det en liten tur till Skanstull för att hämta upp Lost&Found. Det var fortfarande lite av en korvfest på G hemma hos Albin eftersom nästan alla grabbarna hade slaggat där. Blev kvar där en liten stund och sen tog jag sällskap med Emma för att kika på film hemma i Högdalen. Vi somnade båda två och nu står jag på jobbet. Trött som få...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0