Dags att gå vidare?

Funderar på vad jag ska syssla med i höst. Kan ju faktiskt inte jobba på hotell hela livet. Är lite sugen på att ha ett måndag till fredag jobb och fasta arbetstider. Skulle kunna tänka mig att jobba på en advokatbyrå eller som någon annan slag receptionist.
Det känns som om jag börjar närma mig bristningsgränsen på frågar som: när serveras frukosten? När måste man check ut? Hur lång tid tar det till Arlanda? Eller egentligen är jag mest trött på de saker som aldrig är bra, som tex. Det är för varmt på rummet, det är för kallt på rummet, dåligt att parkeringen kostar pengar, varför får jag inte checka in kl 07:00? Ahhhh, ni fattar va?
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0