Sluta läs då!

Eftersom det här är min blogg så skriver jag om precis det jag vill. Så orkar ni inte läsa om min träning så kan du sluta nu. (ingen som har sagt att det är pain in the butt att läsa om det än men jag vet att jag tjatar!)
Idag sov jag dåligt, har gjort många nätter nu. Drömmer hela tiden om skumma saker. Vaknar, somnar om, drömmer och vaknar igen... Typ så ser min sömn ut. Så jag var lite orolig att jag inte skulle orka träna idag eftersom jag bara sov till runt 15. Men jag hoppade upp och ställde mig vid spisen för att steka en biff och göra en spenatsallad. Efter maten insåg jag att jag hade gott om energi så jag åkte in lite tidigare till gymmet. Det resulterade i att jag hann med 45 min på crosstrainern innan mitt pass med Powerstepup började.
Passet jag bra men jag har nu insett jag inte gillar för klämkäcka instruktörer... Det är alltid dessa som leder passen där nästa alla deltagare är tjejer. Att jag inte gillar instruktörerna gör ju så att jag inte gillar passet. Imorgon däremot vankas det bodypump med hetingen Fredrik Andersson, som jag har längtat!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0