Skam den som ger sig.

Bestämde mig så fort jag slog upp ögonen i morse att jag skulle träna. Tänkte att eftersom det är helgdag så väntar jag tills efter åtta för att åka hemifrån. Gymmet öppnar säkert lite senare men inte fan trodde jag att det skulle öppna först kl 10:00. Var rätt så sur när jag stod utanför Sats i Liljeholmens centrum vid halv nio. Jahopp, hur ska jag fördriva 90 minuter i ett stängt centrum? Jag tog iaf tuben till Hornstull och solade i 20 minuter sen tog jag tuben tillbaka och handlade mat på Ica och sen läste jag min bok i 20 minuter och sen fick jag äntligen komma in på gymmet! Märkte att det är bra och skönt att träna och framför allt springa när man är arg och irriterad. Så jag sprang 5 km utan att stanna på 36 minuter. Inget hysteriskt snabbt tempo men det är bättre att springa hela tiden tycker jag. Sen körde jag armar, rygg och bröst. Tungt gick triceps men skam den som ger sig! Nu har jag ätit en nyttig lunch bestående av 2 kotletter som serverades med advokado och tomatsallad.
Nu ska jag nog sova lite middag.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0