Resumé av veckan.

Min lediga vecka har bestått av träning, träning och åter träning. Vet att jag tjatar sönder er gällande träningen men det är ett bra sätt för mig att motivera mig själv. Det är skönt att känna att man orkar träna och det tackar jag mina järntabletter för. Att jag tränat fem av mina sju lediga dagar är helt otroligt för att vara mig. Det har varit ganska ensidig träning men effektiv. Mycket kondition och mycket styrka med skivstång. Funderar på om jag ska köpa några timmar med en personlig tränare så jag kan få lite mer övningar och annorlunda inslag. Just nu har Sats erbjudande om att man får köpa tre ggr för 1195:-, vilket känns prisvärt. Har intalat mig själv att jag ska vänta tills min nästa lediga vecka för att se hur det går med träningen under min jobbvecka först. Nåt som jag tycker varit ganska så dåligt sista tiden med Sats är att det alltid är fullt på alla passen. Jag kan inte planera mitt liv en vecka framåt. Om jag vill prova nåt av de nya passen så måste jag nästan veta vad jag gör om 4 veckor för så fullt är det. Det som är bra att variera gruppträningen med att köra själv är att du får en helt annan intensitet. Nu håller vi iaf tummarna för att den kommande veckan ska gå lika bra som den här!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0