Lösenordsskyddad.

Nu när man har lösenord på bloggen kan man vara lite mer frispråkig. Nu tänkte ni: eh, har du inte alltid varit det?
Jo, mer eller mindre. Men man vet aldrig vem som läser så givetvis passar man sig för att berätta vissa saker. Nu behöver jag inte akta mig på samma sätt.
Något som jag alltid tycker är spännande att höra är hur folk förlorat sina oskulder?
Min försvann på en madrass på ett restauranggolv på ett äventyrscenter. Låter lite udda men så var det! Jag brukade hjälpa min syster som då levde tillsammans med ägaren av äventyrscentret med lite småsysslor. Ägaren hade en brorson som var tre-fyra år äldre än mig. Han var den egentliga anledningen till att jag spenderade så mycket tid på äventyrscentret. Krille. Eftersom jag gillade att massera och Krille älskade att få massage så var det en urbra ursäkt för oss att få ta på varandra. En kväll så skulle han sova kvar på en madrass på golvet i restaurangen för hans bil startade inte. Krille frågade om jag hade lust att massera honom och på det sättet hamnade vi på madrassen. Det var inte särskilt dramatiskt, gjorde lite ont och var ganska så bökigt men man fick det iaf överstökat. Vi träffades flera gånger efter gången på golvet men sen var det ett tillfälle som gjorde att jag inte kunde titta på hans snopp/penis/kuk (kalla det vad du vill) någonsin mer.
Vad hände då?
Jo, vi hade sex, med kondom. Han hade en sån där svart kondom och det måste nog vara det fulaste du kan förfula din snopp/penis/kuk med. När han dessutom frågar mig om jag blöder kollar jag konstigt på honom och säger: det gör inte ont så det tror jag inte? Mycket riktigt, det var han som blödde. Strängen på undersidan hade gått av/sönder. Eftersom han var upphetsad när det hände så kände han inte när den gick sönder. Han ringer då i panik till 112 och förklarar vad som har inträffat. Hon på larmcentralen ber han lugna ner sig och sätta på ett plåster och undvika att ha sex på två veckor. PLÅSTER skriker han högt! PÅ SNOPPEN? Krille lägger på luren med gråten i halsen och kommer fram till mig och stoppar en blodig snopp i nyllet på mig och ber mig titta. Efter det var det tack och adjö för min del!
Tänk att det ofta är de mest traumatiska upplevelserna man kommer ihåg.
Hur förlorade du din oskuld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0