Lördag!

Ännu en lördagnatt som jag kommer spendera på Kungen, sminkad till tänderna ifall min drömman skulle råka titta förbi. Vem är han då? Jo, det ska jag berätta! Han har mörkt hår, kortklippt men lite rufsigt, gärna gröna ögon. Lång och lagomt fluffig/smal, han får absolut inte vara för vältränad och han får absolut inte väga mindre än vad jag själv gör (74kg). När man ligger sked så ska man känna tyngden av armen iaf! När det kommer till personlighet vill jag att han ska vara öppen, social, rolig men framför allt måste han älska ironi! Man ska kunna slänga lite käft och kunna småbråka lite, han ska givetvis alltid lägga sig i diskutioner eftersom jag alltid har rätt. ;) Han får gärna ha ett arbete som kräver uniform av nåt slag, gärna kostym, blåbyxor eller polisuniform! Helst inte sjukskötare... Viktigast för mig är kunna känna sig trygg, så om han är värdelös på att ragga och trogen som en 12-årig Labrador gör mig inget! Det här är väl inte helt orimligt? Känner ni någon som passar in på den beskrivningen så kan du be honom kontakta moi!

Kommentarer
Postat av: Helenah

Å när du hittar honom så vill jag ha en likadan, men det brukar ju färdas i flock så skicka hit en kompis som är hans tvillingsjäl då ;)

2011-01-16 @ 14:35:42
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0