Lite ångest.

När jag kom hem på natten till fredagen efter vår lilla tur till Soapbar så skickade jag iväg ett sms och låt oss säga så här... Det hade jag aldrig skickat om jag varit spiknykter. Det hela eskalerade till att jag fick flertalet sms med förslag under gårdagen som jag lite fint försökte undvika. När jag dessutom fick ett sms 02:50 i natt insåg jag att man ska nog inte leka med andra människor på det sättet jag gjorde. Tur i oturen så ska personen i fråga iväg på tjänstgöring i Afghanistan så jag behöver inte hålla mig undan så länge till. Att han har sambo är ytterligare en anledning att hålla sig borta.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Ujuj! Det här får vi prata mer om..;)

2011-01-10 @ 22:08:33
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Ida

Finns inte så mkt att prata om, undvik! Undvik! Undvik!

2011-01-11 @ 01:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0