Längesen jag tjatade om min träning.

NI får ju inte tro att jag inte tränar bara för att jag inte skrivit om det på bloggen. I måndags så körde jag en Piloxingklass och en halv Bodypumpklass. Blev bara halva för mina bihålor höll på att döda mig under passet. I tisdags blev det 55 minuter Spinning och idag var det tänkt att jag skulle prova på Body Combat men eftersom det var strömavbrott på Hötorget fick jag träna på egen hand på Regeringsgatan istället. Började med 20 minuter på Crosstrainern. Efter min uppvärmning körde jag ett hårt styrkepass med skivstången. Breda rodd, enkla rodd, marklyft, axelpress, biceps och bröst. Körde med mer vikter än vad jag haft de senaste gångerna och det kändes bra. Sprintade även 2 km på löpbandet för att benen skulle få känna att de levde. Är grymt nöjd med dagens träning. Imorgon väntas det vila och bio med Prellan. Love and other drugs ska vi se!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Ska bli myys! Hoppas A-C kan följa med också. Men det får vi se under dagen. Ses snart!

puss

2011-01-27 @ 06:15:26
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0