Komplimang!

Stod i repan på jobbet när en av kockarna kommer fram tillsammans med en polare till honom och säger...
-Kocken: Har du gått ner i vikt?
-Jag: Eh, jag har börjat träna.
-Kocken: Eh, okej?
-Jag: Jag tar det första du sa som en komplimang!

Enligt vågen så händer det ingenting med min vikt, vilket är förståeligt eftersom jag bara är inne på min andra vecka av träning. Men det är klart att träningen ger lite resultat? Tror dock inte att man ser det så bra själv bara. Så därför blir man extra glad och framför allt sporrad till att fortsätta med träningen. Dessutom så var jag extra glad i morse när jag orkade köra ett spinningpass efter jobbet. Kroppen känns vid den härda träningen, har konstant kramp i vaderna och ömma benhinnor. Men inget som kan stoppa mig från att träna, just nu så är adrenalinkicken av träningen större än viljan att känna efter.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0