K.i.s.s.i.n.g!

Johanna and Emil sitting in a tree, K.I.S.S.I.N.G.! Jag hade så roligt igår när vi tog en fika på centralen. Att bara sjunga den meningen lite då och då är ett ypperligt sätt att få tyst på både Lillen och Carlsson. Och det vet ju alla vid det här laget inte är det lättaste. Vi pratar extremt mycket i munnen på varandra. Inte för att det ligger nån sanning i det som jag sjunger men det är så fruktansvärt roligt. Först: knäpptyst! Sen: Asgarv och sura miner från runt omkring oss. Åh, vad jag älskar mitt liv! Ville mest bara säga det! Jag är så lycklig för det fantastiska människor som jag har äran att ha runt omkring mig! Me love you all!

Kommentarer
Postat av: Marcuslone

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-07-12 @ 12:23:18
URL: http://marcuslone.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0