JAG DÖR!

Alltså jag kan inte hjälpa det! Jag blir som en fnittrig liten skolflicka med dregel i mungipan. Viljan att vilja imponera överstrider mitt sunda förnuft. Funderade nästa på att sminka mig innan träningen idag bara för att jag visste att det var mannen i mitt liv (han är dock (o)lyckligt ovetande) som skulle vara instruktör. Dessutom så stötte jag på en fd. kollega till Carlsson som är gay, han körde samma pass som jag tillsammans med en tjejkompis och de sa samma sak de också. HAN ÄR HELT FUCKING OUTSTANDING! Vem pratar jag om då? Jo men Fredrik Andersson så klart! Sagt det förut men säger det igen, finns ingen som kan peppa 50 personer så inåthelvete samtidigt som han.
Idag innan Bodypumpen började så hade han dessutom kört ett pass med Bodycombat så han var alldeles svettig och härlig redan innan passet mitt började. Lite tantsnusk men så är det!
MUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0