Inleder.

Igår började den lediga veckan. Jag tycker att det verkligen är värt att vara vaken hela dagen när jag ska ställa om, på det sättet så tappar jag inte en hel dag. Direkt efter jobbet igår så åkte jag till Frösis eftersom jag skulle hänga med F&C och Lukas. Vi spenderade 6 timmar i Bromma blocks!!!
Lukas som var vaken större delen av tiden var så söt i vagnen :)
Köpte allt mellan himmel och jord känns det som. Två par träningsbyxor, en kofta, nya underbyxor (världens gulligaste ord för trosor), korgar till min nya hallmöbel och fyra nya böcker. Dessutom fick jag sex härliga svarta tekoppar från Fia och Claes så nu kunde jag äntligen slänga de gamla med motiven kossor, får och grisar.
Nu börjar jag känna mig nöjd med hallmöbeln. Så här ser den ut!
Det bjöds även på middag i Frösis innan det var dags för hemfärd för mig och katten. När jag kom hem och hade varit vaken i 26 timmar kunde jag iaf inte låta bli att städa ur lådorna i garderoben. Ordning och reda!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0