H & M Express!

MIna träningskläder som jag beställde i början på veckan kom idag, och allt passade utmärkt! Jag hade glömt bort att jag beställt en skjorta, en kofta och en bikini också.
Här har ni bikinin, en svart som är tänkt att vara lite mer praktisk än alla mina andra. Den här kan jag nog både bada och promenera i. Det kan jag inte i mina andra!
För att jämföra med hur jag såg ut för några veckor sen lägger jag upp denna bild. Ingen vacker syn!
Lite skillnad tycker jag nog allt att jag ser... :)

Kommentarer
Postat av: Helenah

LITE skillnad? Skojar du!? Ser ju ut som du förlorat en hel del på magen! Mät ist för att väga, snyggo!

puss

2011-01-16 @ 14:10:03
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Ida

Tack Prellan! Har måttband hemma så man kanske ska mäta?

2011-01-16 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0