Fortfarande vaken!

På morgonen så körde jag tydligen Sats tuffaste klass, Corepuls. Hade lite svårt med tekniken i början men det funkade. Det var sjukt jobbigt och jag kommer nog aldrig mer tycka att det är roligt med utfall. Efter träningen pratade jag lite med instruktören som jag praktiserade hos under andra ring. Bestämde mig för att köpa PT timmar av henne så efter en stund i bastun begav jag mig till Zenit för att få det överstökat direkt. 3150:- fattigare begav jag mig hem till Carlsson och efter en kaviarmacka så åkte vi till Sollentuna Centrum för att luncha samt dricka kaffe. Vi pratade mycket om den stundade middagen hos vår sugardaddy och om vad han kommer bjuda på. Det är med skräckblandat förtjusning vi ser på middagen. Nu ska jag nog sova snart för klockan 06:45 har jag bokat in mig på spinning! Längtar redan tills jag får svettas igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0