Första dagen på det nya året.

Mådde sjukt illa på vägen hem, så illa så att det vattnas i munnen på en och att man vet att man kommer kräkas vilken sekund som helst. Vet inte om det var baksmälla, de 40 pepparkakorna jag åt eller åksjuka. Blev lite bättre när jag kom ut i den friska luften men jag struntade i att äta frukost. Mådde mycket bättre när jag vaknade och firade detta med världens bästa Thaimat. Chillade hemma med lite musik och jag bara älskar min julklapp från lillebror.
Snygg dockingstation va? Jag har ju dock Iphone 4, så låt er inte luras av bilden ;)
Väl på jobbet fick jag ett ryck och städade receptionen. Fråga mig inte varför för det lär väl vara lite skitigt imorgon när jag kommer in igen. Det här vädret och snön gör verkligen sitt till när det kommer till att grisa ner. Nu tänkte jag kolla på slutet av Killing Room, hann inte riktigt se hela filmen igår då nyårsnatten var lite stressig.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0