Fjärde dagen.

Efter att mamma och Theodor åkt hem igen så bestämde jag mig för att jag lika gärna kunde åka och träna. Varför inte? Väl i Liljeholmen så springer jag in i Marco på crosstrainern. Vad snabbt tiden går när man får prata skit samtidigt som man tränar. Körde totalt en mil kondition idag och massor med vikt på stången när jag körde benböj och utfall. Imorgon ska jag inte träna så träningvärken är hjärtligt välkommen. Vet att det är kanske lite väl att träna så många dagar i rad men motivation är en färskvara så lika bra att passa på!
På vägen hem så stötte jag på en rolig busschaufför. Han trodde han var pilot på ett charterplan på väg till Mallis. Han var rolig och hela bussen skrattade. Det varade dock inte så länge efterson i en trång passage mellan Liljeholmen och Högdalen så fastnar två SL bussar. De slutar med att vår buss sliter av baklyktan på den andra bussen och vi blir stående i ca 10 minuter för att försöka komma loss från varandra. Kan inte vara lätt när det är så mycket snö så att man inte ens kan mötas. Kanske inte världens roligaste jobb den här årstiden...
Nu ska jag bara slappa hemma i min nystädade lya. Sen ska jag krypa ner nyduschad i min nybäddade säng. Lyxigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0