Drama drama drama!

Man trodde ju att vissa kapitel skulle avslutas i och med att 2010 är slut, uppenbarligen inte! Ta det här med Göran eller Adam som han egentligen heter. Vi har inte träffats mer än för att säga hej sen i somras. Han ringer ibland och vi pratar men det är inget mer än som vänner. Men det är tydligen mer enligt hans flickvän. Så inatt hade jag ett missat samtal från honom så jag ringde då tillbaka. Inget svar. Inget mer med det tänkte jag. Han ville väl bara önska mig ett gott nytt år eller nåt?
Direkt när jag har lagt på luren så ringer Adams Flickvän mig och jag svarar genom att önska henne ett gott nytt år. Hon undrar varför jag ringer till hennes pojkvän och då så svarar jag helt ärligt: för att han har ringt mig och jag brukar ringa upp på de samtal jag missat. Ni som har följt mig blogg ett tag vet ju att den här kvinnan inte är helt 100. Så hon börjar kalla mig diverse "trevliga" saker som feta fitta, flodhäst, fetto... Amen, ni fattar. Så då frågar jag bara lite fint om hon gillade ringen hon fick av Adam i julklapp, då började hon gråta och gorma om hur jag kunde veta det... Lilla hjärtat, om man leker med elden så finns det alltid en chans att bli bränd. Tänk på det till nästa gång när du kallar mig flodhäst.
Nåväl det hela urartar i att hon säger att hon hellre är smal och lycklig med Adam än fet och ensam som mig. Hade jag lätt kunna köpa om det nu inte var som så att vi alla vet att hon inte är lycklig. Hon är sjuk. Men jag däremot är lite fluffig och lycklig. På mig finns det bara mer att älska!

Kommentarer
Postat av: Emma

Horan ska ha spö!!!

2011-01-01 @ 16:38:44
Postat av: Helenah

Men shiet..att du ens pratar med henne, du är för god. Jag hade bett henne dra åt h-e. & ta med sig Adam för den delen..

2011-01-01 @ 23:14:30
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Ida

Nu har jag bestämt för att sluta försöka vara snäll mot den här störda kvinnan. Hon ska ha spö som Emma så fint uttrycker sig :D

2011-01-02 @ 00:08:34
Postat av: Helenah

I'm in!

2011-01-04 @ 13:19:50
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Jonna

av en slump under min thai resa kommit på ett bra ord som jag lever efter, jag är söt knubbig =)

2011-01-05 @ 10:00:15
Postat av: Ida

Den var bra, jag brukar köra med: Jag är inte för tjock utan bara en halvmeter för kort. :)

2011-01-05 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0