Dopet då?

Dopet började klockan 12 och då var på plats i den finfina kyrkan som de hade valt för att Fia också är döpt där. Lukas hann bajsa en gång precis när kyrkklockorna ringde och ytterligare en gång efter att han blivit nerstänkt med heligt vatten. Han grät en skvätt när vi stod där framme men när prästen tog honom så blev han helt tyst. Efteråt så vankades det lunch i församlingshemmet, och det var underbart goda sallader och mammas hembakade bröd som det bjöds på. Till dessert blev med moccatårta! Det var ett fint dop och Lukas är så gullig. Hade gärna visat bilder från dopet men jag lämnade över ansvaret om min kamera till Lillen och han tog inte en enda bild...
Vi fick åka bil hem med Fia och Claes, ganska trångt i bilen men jag är väldigt tacksam att jag slapp åka buss och tåg igen!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0