Bra dag.

Åkte in till stan med Emma och skulle möta upp Prellan i Gullmars. Men redan på tuben så började äventyret. Biljettkontroll på tåget. Emma som har passerat 20 åker på reducerat månadskort. Efter att ha försökt prata bort det hela med att hon får posten till Västerås, att hon pluggar på Folkhögskola och med ett CSNkort som har passerat bäst-före-datumet så slapp hon faktiskt undan böterna på 1200:- Vi käkade middag i Kungshallen och drog runt lite på stan. Helenah gick till Kungen för att jobba och jag och Emma tog en fika. Under fikan berättade Emma om sin plan för våra kärleksliv. Återkommer med hur den utspelar sig.
Gick till gymmet och sprang i en kvart sen hörde jag stenhårt med benen. Blir nog ingen löpning imorgon. På väg från gymmet så sprang jag in i Michaela som jag gick gymnasiet med så vi stod och pratade om ditten och datten ett bra tag. Vore kul att ta en ordentlig träff snart och grundligt gå igenom alla rykten som florerar.
Hyrde en film på vägen hem så nu blir det vågrätt läge resten av kvällen.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0