Bored to death!

Jaha, det här med att ha upplärning är kanske inte min starkaste sida. Blir sjukt stressad av att saker inte görs i mitt tempo och i rätt ordning. Men jag biter mig i kinden. Nu har jag placerat mig i lobbyn för att se hans sortering av listor är nog mer än vad mitt tålamod klarar av. Kontrollerar sedan allt när han påstår sig är klar.
Började dagen med att käka middag med Prellan i Bakfickan. Lika gott som alltid! Idag käkade jag hjortytterfilé med timjanspuré. Slank även ner två latté på maten. Ingen träning idag för den som undrar, vilodag idag. Däremot blir det spinning nu på morgonen. Om Emma kommer in tidigt alltså. Annars får jag köra lite på maskinerna istället. Inte hela världen. Annars så händer det inte så mycket, jobbar, äter, tränar och sover... Inte nödvändigtvis i just den ordningen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0