Borås.

Efter en omskakande resa till Borås så landande vi på hotellrummet. Resan var omskakande för att jag satt längst bak i bussen och kastades runt som en vante från Alingsås till Borås. Som tur var så åkte vi X2000 första tre timmarna. Väl på hotellrummet så somnade både Lillen och Mossan så jag tog tillfället i akt och provade Scandic gymmet. Funkade fint, jag blev svettig- målet uppnått. Vi bestämde oss för att kika in Borås by night och hamnade på Harrys som hade happy hour. Satan vad billigt det var! 35:- för ett glas rött! VÄRSTA REAN! Ett glas vin och massor med buskishistorer som: Alla klappar den gravida mamman på magen och säger att hon är så fin, men inte fan är det någon som drar mannen i snoppen och säger: bra jobbat! Dags för middag på hotellet. Trött som ett djur så direkt efter middagen slocknade jag. Hur många gånger jag vaknade av Mossans snarkade är oklart, många var det iaf. En gång gick jag upp och kastade en nässpraysflaska på henne och skrek, ta den här skiten nu så vi andra får sova! Nåväl, vi överlevde allihopa.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror att det där går i släkten :P Mamma snarkar precis lika mycket ;)

2011-01-24 @ 15:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0