7h.

Inte allför många timmar kvar av den här sista natten. Jobbar förmiddag på Tisdag morgon men sen blir det inge mer jobb innan nästa nattvecka börjar. Ska återigen försöka boka in mina PT timmar imorgon. Dessutom så ska jag ta mig en tur till Frösunda för att hänga med Fia och Lukas i några timmar. Han är så helvetes söt den ungen och nu vill jag bara att hans kusin ska behaga kika fram. Ska bli spännande att veta om det blir en tjej eller en kille.
Dessutom så känns det hemskt att det bara är 10 dagar kvar till Carlsson åker till Grekland, hur ska jag klara mig utan henne så länge? Får väl träna som en besatt så jag inte tänker på att hon är borta.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0