26 JAN 2010.

Vet ni vad jag och Carlsson road oss med den 26 Januari för nästan exakt ett år sen? Jo, vi tröttnade på att vänta på notan efter att vi väntat i närmare 60 minuter så vi tog helt enkelt en smitnota. Carlsson sprang och jag gick i sakta mak. Hade de inte gett oss någon uppmärksamhet på en timme så skulle de sällan märka om vi bara helt plötsligt var borta. Vi satte oss på Malmen och firade med en till flaska vin. Skrattade, berömde oss själv och bara älskade oss själva. Inga är så bra som vi!
Kvällen fortsatte för min del även när Carlsson hade åkt hem. Detta var kvällen då Tomas fick följa med hem till Högdalen. Det var en underbart trevlig natt som avslutades med att han lagade frukost åt oss och sen diskade han. Han glömde dessutom kvar sin väska som jag numera har burit ner i källaren...
Det är konstigt hur vissa konversationer fastnar. I de första smsen mellan mig och T så ställde jag några snabba frågor. Typ: Ålder? Bor? Efternamn? Skostorlek? Jag tror ni fattar. T var dock inte så korkad som jag först trodde utan han hade listat ut ganska så fort varför jag just frågade dessa frågor. Ålder för att jag först trodde att han precis tagit studenten. Han var visst 30. Bor, eftersom det speglar en del av din ekonomiska sida. Alby var inte riktigt det jag hoppades höra. Efternamn så jag skulle kunna snoka efter honom på Facebook. Hittade bland annat en fanpage som T skapa själv om sig själv... Skostorlek eftersom det säger mer om mannen än bara storleken på hans fötterna. Hans svar var iaf 42, men att ingen hade klagat hittils.
Nåväl för att komma till poängen så hoppade det iaf en liten pinsamhet ur min mun direkt efter sexet, till mitt försvar så var ju inte helt nykter och då kan man alltid skylla på det, eller hur? Det jag sa var iaf:
"DET VAR INGE FEL PÅ DINA 42:OR"

/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

hahahahah klockrent! <3

2011-01-28 @ 11:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0