Suck! Big time!

Okej, jag ska vara ärlig. Jag satt tyst och snällt och sa inte ett pip på ersättningsbussen om att det var omständigt och jobbigt med en massa snö. Jag tänkte tyst för mig själv att det faktiskt var första gången på 3.5 år som jag åkte ersättningsbuss. Så så ofta händer det ju inte så det är ingen idé att gnälla tänkte jag för mig själv. Var dock nu inne på sls hemsida för att kika om tunnelbanan går som den ska hem till mig, vilket den gör men däremot fick jag en annan käftsmäll. Den 21 mars och 6 månader framåt, jag upprepar: 6 MÅNADER FRAMÅT! SKA HAGSÄTRA LINJEN RENOVERAS! Vad ersätter tunnelbanan då? Jo, ERSÄTTNINGSBUSSAR i 6 månader. Kul, kul... men framförallt roligt...
Det är jag som kommer köpa mig en ordentlig cykel för jag vill inte svettas med andra människor på bussar i sommar, då cyklar jag hellre 7 km enkel väg till jobbet.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0