Sorry!

Har inte riktigt haft så mkt på hjärtat de senaste dagarna, därför blir det en del meningslösa inlägg. Fick iaf fullt i natt, minus 1 och en noshow= Perfekt för hotellet. Men framförallt skönt att slippa turna. Även om jag inte tycker att det är så jobbigt så slipper jag helst det för det blir så mycket extra arbete.
Natten har verkligen gått i ett. Nu är klockan 04.10 och det första gången idag som jag överhuvudtaget är i
backoffice. Massor med bokningar och annat som jag kunde fixa med så tiden har bara sprungit iväg. Nu har jag inte så mycket kvar att göra. Slå ut lite fakturor och tända lite ljus bara.
Bara tre timmar kvar till hemgång, ikväll vankas det presentlöverlämning till världens bästa mamma som fyller 60 år. :)
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Åh härligt!! Ida rooockar ja ida roooockaaa..hör du hur fint jag sjunger? ;)

2011-02-10 @ 10:49:54
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Ida

Jag gjorde ju inget, vi hade ju bar tur :)

2011-02-10 @ 15:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0