Sa någon trött?

I did!
Har sovit som en lite gris hela dagen men tror ni inte att jag är betydligt tröttade idag än vad jag var igår natt när jag sov 4 timmar innan jobbet.
Har dessutom bara kunnat träna måndag och tisdag den här veckan, pga snökaos och dåliga öppettidder på gymmet. Kommer nog hoppa träningen imorgon med för att kunna träna på måndag istället. Känns som om det är bra om jag håller mig sysselsatt när jag går av. Ska jobba förmiddag på tisdag så jag måste vända dygnet. På tisdag eftermiddag ska vi på visning av nåt annat BW hotell som har renoverat lite. Efter det så ska jag hem till underbara Zara för middag och vin. Bäst att hålla sig sysselsatt när ens bästis är bortrest så jag inte deppar ihop totalt!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0