Mycket bättre dag!

Vaknade i morse till tre missade samtal + ett sms. Många som var oroliga efter gårdagens mindre uppmuntrande status på facebook. Jag är okej. Verkar som om jag bara har skrivit positiva kommentarer senaste året så när jag skrev någon deppigt blev det liv i luckan. Är väldigt tacksam för att många av er hörde av sig och det är ingen större fara med mig. Insikt över hur länge jag varit singel var bara lite för mycket att hantera efter tre glas vin. Så idag siktar jag på sex glas istället så vi slipper sådana här missöden.
Dagen har jag spenderat hemma hos Lukas i Frösunda, lite svårflörtad är han allt men skam den som ger sig. Dessutom fick jag övningsköra hem och fick även tillfälle att storhandla på vägen hem. Ca 700:- spänn fattigare. Det här med att skriva upp hur mycket man handlar för var roligt i ca tre sekunder så jag skiter i det nu.
Ikväll vankas det vinkväll hemma hos Prellan. Med både främmande och kända människor. Blir nog en bra kväll! :D
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0