Livet från den inte så ljusa sidan.

Ibland så blir jag så trött på allt, tycker att allt är så fruktansvärt orättvist och dåligt. Idag är en sån dag. Jag har druckit tre glas vin och istället för att bli lullig blir jag sentimentalt olycklig. Räknar efter och inser att jag varit singel i 3 år 5 månader. Var finns rättvisan i detta? Emma kallar mig kräsen, men varför ska jag nöja med med mindre än vad jag anser mig förtjäna? Jag vill ha någon som gör mig lycklig och undrar om det är för mycket begärt? Tydligen...

Kommentarer
Postat av: H as in Prellan

älskling, jag lovar att du kommer hitta någon..vi får prata mer om det sen. Du är en så otroligt jävla skitbra tjej så det är nog lite läskigt för killarna. Men Han kommer, I promise. Puss ses ikväll. boooohuuu att inte Carlsson kan komma :(

2011-02-05 @ 10:26:54
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0