Lalalalalalalalalala!

Är på strålande humör, brukar bli det när det är Emma som möter mig på jobbet. Vi har sett mycket av varandra den här helgen eftersom vi båda jobbat ganska så många timmar. Men Emma vinner lätt tävlingen på hur många timmar man har spenderat på jobbet. Men det är klart vi ställer upp om någon är sjuk. :)
Sista natten den här veckan. Imorgon bitti ska jag träna! Om jag inte tränar imorgon kommer jag ha dåligt smavete för resten av mitt liv. Tänkte springa minst 5 km, helst 7-8 och sen mjuka upp alla mina muskler i ångbastun. Lite lyxigt att sitta i bastun och inte behöva känna någon stress över att behöva fixa sig eftersom man är ledig resten av dagen. Jobbar ju FM på tisdag morgon men det ser jag bara fram emot. Dessutom har jag insett att jag verkligen borde lägga lite energi på att regga medlemmar till BW medlemsprogram. Det tjänar ju jag verkligen på i längden. Som min kollega Max som sparat ihop till tre hotellnätter i Paris, inte illa pinkat för något som du faktiskt redan har betalt för att göra. Gud, jag bara babblar på om allt och ingenting men vad gör det!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0