Insprungna?

Mina nya träningsskor kan vara ett kap! Ordinarerie pris på dem var 1295 men jag fick dem för 799:- Försökte träna i de nya skorna i tisdags men knöt de alldeles för hårt så jag tappade känslen i tårna. Idag så knöt jag de betydligt lösare och började springa på löpbandet. Jag räknade med att få skavsår eftersom det är nya skor. Efter 7 km på löpbandet har jag fortfarande inga skavsår! Helt otroligt. Första gången det har hänt!
Efter mina 7 km på löpbandet fick mina ben jobba lite till. Utfall, benböj och lite olika balansövningar. Inser att jag börjar se resultat av träningen vilket gör det ännu roligare att träna. I maskinen där man gör benböj liggande så tar jag 70 kg utan problem, frågan är om det är så bra att köra med så mycket vikt pga av knäna. Man får vara nogrann med att inte göra något som känns fel och det gör det ju inte så jag kör nog bara på!
Nu ska jag försöka vila lite innan jag ska jobba ikväll.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0