Första utgången 2011 avklarad.

Igår efter jobbet åkte jag till Malmen för att möta upp Sandmannen för en bira. En bira blev snabbt 7 st och helt plötsligt sitter jag i en bulle på väg ut till Hässelbygård. Skickar ett meddelande på facebook till min bästis, ett meddelande som liknar det jag skickade för exakt ett år sen idag. Då var jag på andra sidan jordklotet och Carlsson kunde inte göra ett skit. Nu är hon i Grekland och vi har samma scenario. Sandmannen sjöng karoke och jag vägrade göra samma sak. Hem till en polare till Sandmannen och sen en bulle in till Patten. På Patten blev det ännu mer öl och lite dans. Vid tjugo i tre kände jag att nu måste jag hem och sova för annars dör jag, så jag drog. Hemma fyllekäkade jag en stor skål med Cherios och tog en magtablett. Vaknade efter två timmar och så var den djupsömnen borta. Tog en till magtablett plus två Ipren och nu börjar jag bli som folk. Tur är väl det, det vankas ju kalas för lilla mamma idag :D
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Ja, vi försökte ju i alla fall. ;) Hoppas du lyckats somna så du inte däckar på mamsens fest. puss

2011-02-19 @ 15:13:45
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Julianaida

Very well done site! Please keep up the good work.

2012-06-21 @ 09:52:57
URL: http://julianaida.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0