Fast på landet.

Igår skulle jag har jobbat, nu blev det inte så eftersom jag blev fast på landet hemma hos syster och mamma. Det gick ingen nör på oss men man inser rätt så snabbt hur handikappad man är när det kommer lite snö eller när strömmen går. Vi fick nu istället en mysig stund med familjen och så åkte jag med Claes in till stan på morgonen. Var fortfarande sjukt mycket snö och i Högdalen hade de fortfarande inte plogat så man kunde inte mötas på vägen, vilet är smidigt när det är tvåfiligt.
Nåväl, jag förlorade nästa 10 timmars betalt arbete men försöker ta igen en del idag då jag började jobba redan klockan 17. 14 härliga timmar. Men tiden har gått fort än så länge så jag hoppas att det håller i sig.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0