EN LITEN FLICKA!

Äntligen har Anki min syster fått sin bebis! Och det blev en FLICKA! Som vi alla i släkten längtat efter en liten tjej. Nu ska jag ut och frossa i små små tjejkläder (mamma Anki, lovar att löpa i lite olika storlekar så hon hinner använda allt). Missförstå mig inte, jag älskar verkligen alla killarna också men det är något speciellt med en liten tjej. Nu vill jag se kort på bebis, veta längd och framförallt vikt! Åh, vad spännade! Undra vilket namn de väljer? Förlossningen gick tydligen sjukt fort och efter bara 40 minuter på BB så var hon ute. :D Varför dra ut på lidandet?
På söndag den 6 mars får jag se det lilla underverket då vi ska fira hennes storebrors födelsedag.
/Stolt moster till ytterligare ett syskonbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0