Bad!

Att jag redan känner av träningsvärken från morgonens träning är inte bra. Kan ju bara föreställa mig hur jag kommer känna mig imorgon och på fredag. Att jag kört tyngre vikter men färre repetioner på gymmet märktes av och jag körde med mer vikt (1-5 kg beroende på muskel) på alla muskelgrupper utom på axlar, där vill jag nog inte bli större.
Dessutom så fick jag riktigt bra resultat på hälsokontrollen idag. Visst att jag har ett BMI på 28, men det sa sjuksköterskan inte gjorde så mycket när jag fick så fina resultat på cykeltestet. Har en upperlig syreupptagningsförmåga även om min kropp måste fördela syret på fler kilo. Dessutom så har jag perfekt hörsel, vilket är märkligt eftersom jag hör så jävla dåligt. Sköterskan sa att man dock inte kunde kontrollerar den selektiva hörseln... ;) Ska träffa läkaren den 28 feb, då får jag även svar på om mitt järnvärde har stigit till det normala. Ska ligga mellan 9-36 och mitt värde låg på 3 innan jul. Knaprar ju tabletter så det står härliga till så jag tvivlar inte på att det blivit bättre. :D
Nu ska jag sova lite, har ni tur imorgon så kanske jag visar mina likadana blusar jag köpte ute på Bromma Blocks idag...
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0