VV

Nu är det ganska så exakt tre månader kvar tills jag åker till Miami så nu är det fram med hårdhandskarna. Jag kommer inte känna mig bekväm i att rulla runt i bikini i den form jag är i dagsläget. Så idag har jag registrerat mig på Viktväktarna. Min första dag har gått bra. Trots lite småslängar av magsjukan i form av magknip tog jag mig en promenad på 50 minuter.
Till lunch idag bjöds det på ugnsrostade rotfrukter med en fetaostdipp. Till middag blir det tacos. Känns så enkelt att göra det här bra nu när deras hemsida och app gör all info så tillgänglig. Dessutom har jag två st proffs att fråga i form av mina systrar.
Nu hoppas jag att min motivation håller i sig och att jag klarar av att hålla det här tills jag åker till Miami.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0