Mycket som händer.

Det är en ganska så välfylld arbetsvecka jag har framför mig. Normalt sett så brukar jag undvika ha planer eftersom det varit si och sådär med sömnen under en längre period. Men på fredag ska jag äta middag med Carlsson och Nina som kommer upp från Köpenhamn. På lördag är det kalas för Sofia som blir 20 och på söndag så smäller det. Julfest med jobbet. Är med andra ord ledig söndag natt. Skönt att det gick att lösa! Funderat lite över klädsel inför julfesten. Det blir med all säkerhet utgång och jag vill vara säker på att jag orkar stå på fötterna hela kvällen. En sak är jag iaf helt säker på. Det blir svart. från topp till tå! Bjuppar på en bild från förra årets julfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0