Grymt!

Vaknade redan klockan 15 idag och såg att jag hade fått sms av min systerdotter. Hon kunde inte komma förbi idag trots allt. Nåväl tänkte jag, får göra det bästa av den här dagen ändå. Kastade i mig lite köttfärs och tog på mig träningskläderna. Såg fram emot att lyssna på slutet av min ljudbok. Kommer ner till källaren där det inte finns någon mottagning och så funkar inte offline läget på Storytel. Ville nästan gråta av frustration. Där rök min motivation. Lite så jag tänkte, fick iaf igång Spotify och började springa. Gick lätt, mkt lättare än vad det brukar göra när man har lite träningsvärk. Så hela 40 minuter stod jag ut. Grymt nöjd med dagens motion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0