Fredagen

Var en kul fredag kväll. Däremot är det lite tidigt att börja dricka vin klockan 17 om man ska stå sig hela kvällen. Blev en relativt tidig kväll för mig. Landade hemma runt 01-tiden och var väl inte direkt nykter... Vi började på Kungen, sen vidare till Anglais för skumpa och lite barmat. Sen tog vi oss en promenad och hamnade vid Fridhemsplan och till sist på Caribe. Jag kan tänka mig att gå dit fler gånger eftersom jag gillade musiken. Kvällen avslutade jag inte på bästa sätt men ur fulla och barn får man ur sanningen? Jag tog mig hem och sov i tre timmar innan helvetet bröt loss. Började kräkas runt fem snåret och huvudvärken var som en enorm hjärntumör på min vänstra hjärnhalva... Smällar man får ta uppenbarligen!


Kommentarer
Postat av: VBC

"Började kräkas runt fem snåret och huvudvärken var som en enorm hjärntumör på min vänstra hjärnhalva... "

Aaahaha bästa jag hört!

2011-12-12 @ 15:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0