En vanlig torsdag.

Efter att vi varit ute i Tyresö på födelsedagsfika så åkte jag in till jobbet och mötte upp Jenny. Jag hade 1000:- kvar på lönekontot som jag kände för att dricka upp. Eftersom jag gärna ville ha med Jenny som min dryckespartner bestämde jag mig för att bjuda henne på en helkväll på Söder. Vi körde en pubrunda som började med tre glas rött på Malmen. Jag passade även på att äta en Wallenbergare. Mat är ju A och O för att klara en kväll med alkohol. Vidare gick till Kellys för en öl och sen avsluta kvällen på Kvarnen och sen mat på Donken. Hela kvällen satt jag och Jenny fastklistrade vid våra mobiltelefoner. Vi hade en trevlig kväll med massor av tjejsnack och jag ser fram emot juldagen när det vankas ordentlig utgång.
Uppenbarligen har jag förlorat förmågan till att sova ut på morgonen. Så trots att jag däckade hemma runt midnatt lagomt rund under fötterna så vaknade jag klarvaken redan halv åtta i morse. Nåväl, finns väl värre saker att gnälla om... Jag klarade mig återigen från baksmällen och hade dessutom fått en mycket trevlig julklapp från Pappa och Farmor på kontot! Katching sa det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0