Dag tre.

Tredje dagen nu. Natten gick bra och jag lyckades hålla mig borta från allt onyttigt. Är fan stolt över att jag kunde låta bli vaniljmunkarna och wienerbröden när brödet kom. Äpplen blev min räddning under natten. Idag har jag med mig mat istället för jag tror att det är viktigt att jag får i mig tre ordentliga mål mat trots att jag jobbar natt. I normala fall så brukar det bara bli frukost och middag samt en jävla massa onyttigheter.
Till middag idag blev det en fiskgryta med hälleflundra, lax, fänkål och potatis. Kokat i buljong med en skvätt vitt vin. Smakade riktigt bra och jag har fått en ny favorit i matlagning, fänkål.
Imorgon får jag middagssällskap av Sofia och då ska jag bjuda på kycklingwok med nudlar.
Nu är det strax dags för ytterligare en natt med massor av avsnitt av Paradise Hotell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0