Dag 2 som VV

Inne på andra dagen i mitt "nya" liv och det är nu den svåra biten börjar. Nattarbetet och all tristess som kommer med det. Det är av tristessen jag äter.
Jag samlade kraft i två timmar efter frukosten för att ta mig två trappor ner till gymmet. Intalade mig själv att det skulle vara toppen att springa i 20 minuter nonstop. Det är många veckor sen jag tränade sist så mycket till kondition skulle jag inte ha kvar. Började iaf springa och sen så betade jag av minut för minut med en ljudbok i örat. Lyssnar just nu på Denise Rudbergs senaste och jag älkar alla hennes böcker. Så tack vara hennes senaste deckare betade jag av hela 30 minuter och 5.4 km på löpbandet. Det känner jag mig extremt nöjd med.
Efter träningen så planerade jag veckans middagar och gick och handlade.
Ska bli spännande att prova lite nya recept, imorgon så bjuds det på en fiskgryta med fänkål och vitt vin. Vill verkligen att det här ska lyckas den här gången! Måste bara ge mig fan på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0