Återigen vid liv.

Fick en släng av vinterkräksjukan redan vid 05:00 på Juldagsmorgonen. Trodde först att jag jag bara var lite dålig i kistan efter mycket julmat och annat gott. Men vid 08:00 var det ett faktum. Planen var att jag skulle åka hem igår men jag blev istället sängliggande hela dagen och natten. Har nu landat hemma i lägenheten men det blir nog inga längre utflykter på nåt dygn med tanke på att magen inte är vad den borde vara ännu. Lång ifrån symptomfri så det blir nog till att vara hemma från jobbet imorgon också. Mindre roligt avslut på en mycket trevlig julafton.
Igår när jag mådde som sämst så fick jag ett mms från Claes. Det var en bild på Lukas som provade sin nya fotölj som han fick i julklapp av mig. Så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0